
B&B HOTELS z nową strategią dla polskiego rynku
IKEA i Annie Leibovitz uruchamiają program mentorski dla aspirujących fotografów
ID Logistics finalizuje przejęcie firmy Spedimex
Poznajcie Mistrzów ESG w Logistyce 2023!
Aktualności
Sharp - szykują się ''ostre cięcia'' i zwolnienia
2012.07.24AB S.A. z nowym aneksem do umowy z HP
2012.07.24Electrolux - wyniki finansowe za Q2 2012
2012.07.20Google w Q2 - wyniki finansowe dobre, gdyby jeszcze ta Motorola...
2012.07.20Nokia w Q2 - ogólnie słabo, ale rośnie sprzedaż smartfonów Lumia
2012.07.19Wniosek o zgodę na przejęcie AVANS-u
2012.07.17Samsung Electronics ogłosił prognozę zysków za Q2 2012
2012.07.12Aiton Caldwell podpisał umowę strategiczną z Media SAT
2012.07.09HTC - wyniki za Q2 2012. Prawie 60% spadek zysku netto
2012.07.06Samsung - rekordowy zysk kwartalny rzędu 5.9 mld $
2012.07.06Prestigio - dobre wynik sprzedaży w Q2 2012
2012.07.04RIM - wyniki finansowe za Q1 2012
2012.06.29Masaru Tamagawa nowym prezesem Sony Europe
2012.06.15Czy Microsoft stworzy drugiego (lepszego) Facebooka?
2012.06.14Nokia i słabe wyniki, czyli cięcia, cięcia i jeszcze raz cięcia
2012.06.14HTC tnie prognozy dotyczące Q2
2012.06.07Panasonic najbliższy przejęcia udziałów w Olympusie
2012.06.06Gorenje - wyniki za Q1 2012 gorsze niż planowano
2012.05.31Lenovo - wyniki finansowe za Q4 2011 i cały 2011
2012.05.24BSH zamyka rok 2011 z rekordowymi obrotami
2012.05.24HP - wyniki finansowe za Q2 2012
2012.05.24Dell Q1 2012 - 33% spadek przychodów
2012.05.23Wyniki finansowe Grupy Amica za Q1 2012 r.
2012.05.22Wyniki finansowe Grupy Zelmer za Q1 2012 r.
2012.05.22Komentarze i opinie
/ 2021.02.03
To będzie przełomowy rok dla wielu hoteli
Sektor hotelowy czeka duża transformacja

Marcin Chałaciński / 2020.01.08
Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości
Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19
Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online
Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
