
Maciej Müldner nowym CFO w MLP Group
Listę oczekiwań przedsiębiorców wobec rządu na 2025 rok otwierają niższe podatki. Transport potrzebuje pracowników z zagranicy, a budownictwo środków unijnych
Gamingowe ferie w Galerii Dominikańskiej – tydzień wirtualnych rozgrywek w ramach GAME ZONE Powered by Orange!
Grupa T2S rusza na podbój Wielkiej Brytanii
Aktualności
AT&T nie kupi T-Mobile USA
2011.12.20Saudyjczycy kupują udziały w Twitterze
2011.12.19Rezygnacje w Polkomtel S.A.
2011.12.16Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy AB S.A.
2011.12.15Lenovo: wyniki za drugi kwartał roku finansowego 2011/12
2011.11.03Nowy Dyrektor Sprzedaży w Lenovo Polska
2011.08.08Lenovo przejmuje firmę MEDION AG
2011.06.01Lenovo i Nec zakładają spółkę joint venture, aby utworzyć największą...
2011.02.02Komentarze i opinie
/ 2023.06.27
Jak zmienić kulturę organizacyjną firmy i zmaksymalizować jej potencjał
Zarządzanie kulturą organizacyjną stało się kluczowym elementem sukcesu rynkowego firm. Liderzy i menedżerowie starają się tworzyć inspirujące i przyjazne środowiska pracy, promować otwartą komunikację, dawać pracownikom większą autonomię oraz wspierać rozwój i zdobywanie nowych umiejętności.
/ 2021.02.03
To będzie przełomowy rok dla wielu hoteli
Sektor hotelowy czeka duża transformacja

Marcin Chałaciński / 2020.01.08
Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości
Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
