
CH Focus zaprasza do dzielenia się dobrem – świąteczna akcja charytatywna
Dlaczego wszyscy będziemy chcieli jeździć elektrykami? Ekspert o przyszłości rynku motoryzacyjnego
Ponad połowa designerów chce się szkolić ze sztucznej inteligencji. Najnowsze narzędzie AI redefiniuje ich rolę i spycha umiejętności projektowe na dalszy plan. Komentarz ekspercki
SMA rozszerza portfolio Large-Scale dla systemu BESS i elektrowni PV
Aktualności
Ponad 57 proc. Polaków uważa, że dba o swoją prywatność w sieci. Niemal 40 proc. badanych używa trybu incognito w przeglądarce - badanie ClickMeeting
2022.03.14Czy warto inwestować w nieruchomości w mniejszych miejscowościach?
2022.03.12“Odłącz się – Połącz się” Bambino partnerem ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej
2022.03.11Czeski Woltair zaczyna działalność w Polsce
2022.03.10Vasco zaprasza na ARCHITECT@WORK
2022.03.1010 dobrych powodów, dla których warto korzystać z urządzeń drukująco-aplikujących
2022.03.10CREATON Polska budowlaną firmą roku 2021
2022.03.10Jak zbudować markę premium? Sprawdź, co radzą eksperci
2022.03.10Develia rozpoczyna sprzedaż inwestycji Cynamonowa Vita
2022.03.10Endress+Hauser zaprasza na nowy cykl szkoleń i webinariów dla branży automatyki przemysłowej
2022.03.10Branża stolarki otworowej solidaryzuje się z Ukrainą
2022.03.09Contact Center coraz śmielej stawiają na inteligentną automatyzację
2022.03.09CREATON Polska partnerem akcji charytatywnej „Dom z serca”
2022.03.09Dyrektor Zarządzający CREATON Polska po raz kolejny z tytułem „OSOBOWOŚĆ BRANŻY”
2022.03.09Nie odkładajmy zdrowia na później!
2022.03.09Klimas Wkręt-met zaprasza na targi pracy i praktyk Absolvent Talent Days (15.03.2022)
2022.03.09Wielopoziomowa pomoc dla osób dotkniętych skutkami wojny w Ukrainie
2022.03.08Kobiety z sektora IT to nie tylko programistki. 46 proc. piastuje inne stanowiska w branży
2022.03.08Miejsce na imprezy integracyjne. Sprawdź wiosenne trendy
2022.03.07Marketing online – jak zwiększyć swoją obecność w sieci?
2022.03.07Nowy wymiar działań CSR w służbie ekologii – warszawski deweloper posadzi hektar lasu
2022.03.04Posejdon – symbol nowoczesnego Szczecina
2022.03.04Liczba firm w branży szkoleniowej większa o ⅓ na przestrzeni dziesięciolecia. Ich sytuacja finansowa spolaryzowana
2022.03.03Volkswagen Financial Services z pierwszą umową leasingu z dopłatą w ramach programu „Mój elektryk”
2022.03.03Komentarze i opinie
/ 2023.06.27
Jak zmienić kulturę organizacyjną firmy i zmaksymalizować jej potencjał
Zarządzanie kulturą organizacyjną stało się kluczowym elementem sukcesu rynkowego firm. Liderzy i menedżerowie starają się tworzyć inspirujące i przyjazne środowiska pracy, promować otwartą komunikację, dawać pracownikom większą autonomię oraz wspierać rozwój i zdobywanie nowych umiejętności.
/ 2021.02.03
To będzie przełomowy rok dla wielu hoteli
Sektor hotelowy czeka duża transformacja

Marcin Chałaciński / 2020.01.08
Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości
Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.






