
B&B HOTELS z nową strategią dla polskiego rynku
IKEA i Annie Leibovitz uruchamiają program mentorski dla aspirujących fotografów
ID Logistics finalizuje przejęcie firmy Spedimex
Poznajcie Mistrzów ESG w Logistyce 2023!
Aktualności
EFL w 2022 roku osiągnął ponadrynkowy wynik i zwiększył udziały
2023.04.19Baumit z godłem „Konsumencki Lider Jakości 2023”
2023.04.19F5 Secure multi-cloud networking przyspiesza zarządzanie rozproszonymi aplikacjami
2023.04.19Polski sektor bankowy – stabilność w czasach niepokoju
2023.04.19Praca ramię w ramię z robotem jeszcze nigdy nie była tak prosta – Schneider Electric jeszcze w tym roku wprowadzi do swojej oferty coboty
2023.04.19Nowe obudowy Rittal AX Ex z tworzywa sztucznego. Więcej niż ochrona przeciwwybuchowa
2023.04.18Develia zaprasza na Dzień Otwarty w inwestycji Reja 55
2023.04.18AI w transporcie drogowym – Girteka rozwija narzędzia do planowania i optymalizacji łańcuchów dostaw
2023.04.18Aż 10 dobrych praktyk Mars w raporcie FOB
2023.04.18Branża IT wraca do biur – spadek liczby ogłoszeń oferujących pracę zdalną, jednocześnie ciągłe wzrosty wynagrodzeń. Nowe dane No Fluff Jobs
2023.04.18Volkswagen Bank ponownie w gronie sponsorów wyścigu Classicauto Cup
2023.04.17Grupa Tubądzin wyróżniona w Raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki”
2023.04.17Bosch zaprezentował oprogramowanie do automatyzacji robotów usługowych
2023.04.17EFL gra dalej z Narodowym Forum Muzyki
2023.04.17Antalis ogłasza zwycięzców konkursu Antalis Interior Design Award 2022!
2023.04.17Szymon Mińczuk na stanowisku Retail Director w G City Europe (dawniej Atrium European Real Estate)
2023.04.14Avison Young rozwija Dział Wycen – Aleksandra Klimek dołącza do zespołu
2023.04.14Rittal doceniony za wiarygodność i odpowiedzialność finansową
2023.04.14Purmo nagrodzone za sukces w branży
2023.04.14Schneider Electric na targach Hannover Messe podkreśli znaczenie zrównoważonej, cyfrowej transformacji
2023.04.13CEVA Logistics wykorzystuje sztuczną inteligencję do automatyzacji przepływów w logistyce pojazdów gotowych
2023.04.13Portfel 4 obiektów handlowych sprzedany. Avison Young reprezentował w transakcji sprzedającego.
2023.04.12WICONA – pierwsze na świecie okna, drzwi i fasady z aluminium w 100% pochodzącego z recyclingu
2023.04.12Develia rozpoczyna przedsprzedaż VIII etapu inwestycji Grzegórzecka 77
2023.04.12Komentarze i opinie
/ 2021.02.03
To będzie przełomowy rok dla wielu hoteli
Sektor hotelowy czeka duża transformacja

Marcin Chałaciński / 2020.01.08
Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości
Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19
Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online
Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
