
CH Focus zaprasza do dzielenia się dobrem – świąteczna akcja charytatywna
Dlaczego wszyscy będziemy chcieli jeździć elektrykami? Ekspert o przyszłości rynku motoryzacyjnego
Ponad połowa designerów chce się szkolić ze sztucznej inteligencji. Najnowsze narzędzie AI redefiniuje ich rolę i spycha umiejętności projektowe na dalszy plan. Komentarz ekspercki
SMA rozszerza portfolio Large-Scale dla systemu BESS i elektrowni PV
Aktualności
CH Kasztanowa wspiera kobiety w walce o zdrowie. Wystawa „Siła KobieTY” i bezpłatne badania USG w ramach akcji Różowy Październik
2025.10.13Salon Free Look we wrocławskim CH Marino z innowacyjnymi lampami od Lena Lighting
2025.10.13Nowe partnerstwo DXC i Boomi przyspieszy cyfrową modernizację oraz wdrożenia AI
2025.10.10Młodzi innowatorzy z Łodzi w europejskim finale Solve for Tomorrow
2025.10.10Praca zdalna w odwrocie?
2025.10.10EXPO REAL 2025. Kapitał wybiera jakość zamiast ryzyka
2025.10.10Avison Young rozbudowuje dział Industrial Agency
2025.10.09Uniq Logistic przedłuża najem ponad 38 tys. mkw. w parkach MLP Group
2025.10.09Matexi Polska sprzedało ponad 90% mieszkań w inwestycjach Sady Żoliborz I oraz Na Okrzei
2025.10.08Radosław Grzejdak nowym Dyrektorem w MLP Group
2025.10.07Wykształcenie nie zawsze daje przewagę: 69% polskich przedsiębiorców ma edukację związaną z biznesem, lecz 46% uważa, że dyplom nie pomaga
2025.10.07Mosznowładcy wracają do CH Focus! Zrób TO dla jaj i zadbaj o swoje zdrowie
2025.10.06TomTom z wieloletnią umową na usługi dla systemu nawigacyjnego Hyundai AutoEver
2025.10.02DXC wzmacnia obecność w Polsce i powołuje Halinę Frańczak na stanowisko Market Leadera i Managing Directora
2025.10.02Zmiany w Zarządzie Sokołów S.A.
2025.10.01Mosznowładcy wracają do CH Biała! Zrób TO dla jaj i zadbaj o swoje zdrowie
2025.10.01Exide Technologies udoskonala gamę do pojazdów użytkowych, wprowadzając nową strukturę, intuicyjny system etykiet i łatwiejszy dobór odpowiedniego akumulatora
2025.10.01Ostrołęka wkracza na ścieżkę ekologicznej opieki nad dziećmi
2025.10.01Jak marka OKNOPLAST pozycjonuje polską markę we Włoszech?
2025.10.01Ostatni kwartał 2025 w branży budowlanej: trendy i przewidywania
2025.09.30Barometr EFL: polskie firmy kończą rok z najlepszym wynikiem od czterech lat. Niepokoją inwestycje
2025.09.30Weekend w CH Focus, czyli jesienne akcje dla klientów
2025.09.30MLP Group utrzymuje silne ratingi Moody’s i Fitch - globalne agencje potwierdzają stabilność i potencjał spółki
2025.09.29Umowy najmu w retailach parkach. Czy nadal obowiązuje model triple-net?
2025.09.29Komentarze i opinie
/ 2023.06.27
Jak zmienić kulturę organizacyjną firmy i zmaksymalizować jej potencjał
Zarządzanie kulturą organizacyjną stało się kluczowym elementem sukcesu rynkowego firm. Liderzy i menedżerowie starają się tworzyć inspirujące i przyjazne środowiska pracy, promować otwartą komunikację, dawać pracownikom większą autonomię oraz wspierać rozwój i zdobywanie nowych umiejętności.
/ 2021.02.03
To będzie przełomowy rok dla wielu hoteli
Sektor hotelowy czeka duża transformacja

Marcin Chałaciński / 2020.01.08
Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości
Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.






