
Hubert Hurkacz zachęca do ograniczania zużycia plastiku – do wygrania butelka wielokrotnego użytku autorskiego projektu tenisisty
Czas na ekologiczne żłobki w Krakowie
Zuzanna Jaskowska dołącza do Avison Young
Miasto niczym gąbka. Jak stworzyć miasto odporne na zmiany klimatu?
Aktualności
Akcje Apple przekroczyły kolejną magiczną granicę
2012.02.14Google dostało zielone światło
2012.02.13Przewidywana roczna strata sięgnie ponad 412 mln $
2012.02.13ACTION S.A. zawarł umowę dystrybucyjną z Lenovo Polska
2012.02.10Bye, bye Kodaku
2012.02.09Lenovo: 54% wzrost sprzedaży w Q3 2011
2012.02.09Nokia planuje kolejne zwolnienia
2012.02.08Acer chce zaskarżyć Lanciego
2012.02.07ZTE coraz chętniej zerka ku Europie
2012.02.07HTC: Wyniki finansowe za 2011, prognozy na Q1 2012
2012.02.06Super Bowl = Super okno wystawowe
2012.02.06Marc Durcan nowym CEO Micron Technology
2012.02.05'Mała podwyżka' dla Virgini Rometty
2012.02.04Ricoh koryguje swoje prognozy
2012.02.03Nikon - wyniki finansowe za Q3 2011 i cały 2011
2012.02.03Miliarder z Hong Kongu kupuje Orange Austria
2012.02.03Quo vadis Panasonic? Rekordowe straty i słabe perspektywy na przyszłość
2012.02.03Wyniki finansowe Whirlpoola, Q4 2011 oraz cały rok 2011
2012.02.02IBM szykuje zwolnienia w Niemczech
2012.02.02Wyniki finansowe Electroluxa, Q4 2011 oraz cały rok 2011
2012.02.02Sony pod kreską, trudne wyzwania przed nowym CEO
2012.02.02Qualcomm na dużym plusie, lepsze prognozy na cały 2012
2012.02.02Lexmark: Słabe wyniki finansowe, trzeba zwalniać
2012.02.01Sharp - całoroczna prognoza zysku obniżona do...zera
2012.02.01Komentarze i opinie
/ 2023.06.27
Jak zmienić kulturę organizacyjną firmy i zmaksymalizować jej potencjał
Zarządzanie kulturą organizacyjną stało się kluczowym elementem sukcesu rynkowego firm. Liderzy i menedżerowie starają się tworzyć inspirujące i przyjazne środowiska pracy, promować otwartą komunikację, dawać pracownikom większą autonomię oraz wspierać rozwój i zdobywanie nowych umiejętności.
/ 2021.02.03
To będzie przełomowy rok dla wielu hoteli
Sektor hotelowy czeka duża transformacja

Marcin Chałaciński / 2020.01.08
Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości
Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
